//
you're reading...
Δημοσιες Σχεσεις, Εκπαιδευση

Τα Πάντα για τη Σωματική Επικοινωνία . Αποκωδικοποιήστε τους Ανθρώπους και πραγματοποιήστε τις καλύτερες παρουσιάσεις .

employess feel good

 

Έρευνα Μελέτη : Γιώργος Παπατριανταφύλλου .

Σωματική Επικοινωνία. Βασικές Αρχές.

55 – 38 – 07

Τα ποσοστά της αποτελεσματικότητας ενός μηνύματος σε μία πρόσωπο με πρόσωπο συνάντηση.

55% προέρχεται από τις εκφράσεις του προσώπου.

38% τις μη λεκτικές πλευρές της ομιλίας ( ένταση – τόνος – χροιά – ποιότητα ).

7% από την ομιλία καθεαυτήν.

 

Σύμφωνα με πειράματα λιγότερο από το 5% των ανθρώπων αναγνωρίζει την παλάμη του όταν τη δεί σε φωτογραφία.

Οι περισσότεροι άνδρες και σχεδόν οι μισές γυναίκες δεν αναγνωρίζουν την όψη τους από το λαιμό και κάτω.

Η εντύπωση ενός μηνύματος είναι 7% λεκτική , 38% φωνητική και 55% μη λεκτική.

 

 

 

Τον σπουδαιότερο ρόλο όταν λέμε κάτι, παίζει η έκφραση μας και όχι τόσο αυτό καθεαυτό που λέμε.

Η σωματική επικοινωνία σχετίζεται με την εξέλιξη των ειδών και γιαυτό θεωρείται θεμελιωτής της τεχνικής ο Δαρβίνος.

 

Οι χειρονομίες οι στάσεις και οι κινήσεις μας λένε μία ιστορία την ώρα που η φωνή μπορεί να λέει μία άλλη.

 

 

Unspoken Language / Communication.

Η επικοινωνία χωρίς λόγο , ονομάζεται Σωματική Επικοινωνία , Unspoken Communication .

Χρησιμοποιείται ασυνείδητα .

 

Στη σωματική επικοινωνία εμπλέκονται οι επιστήμες της ψυχολογίας , της κοινωνιολογίας , της ανθρωπολογίας , της γλωσσολογίας .

 

Οι νέοι τομείς της κηνισιολογίας και της παραγλωσσολογίας δημιουργήθηκαν για να προσφέρουν γνώση στα εργαστηριακά πειράματα της σωματικής επικοινωνίας .

 

 

Eye Contact .

 

Η ένταση του βλέμματος είναι στο μέγιστο βαθμό όταν δύο άνθρωποι κοιτάζουν ο ένας τον άλλον .

Η παρατεταμένη βλεμματική επαφή , θεωρείται επίδειξη ανωτερότητας , έλλειψη σεβασμού , απειλητική στάση και τάση προσβολής του άλλου .

 

Eye Contact  2 .

 

Η πολύ λίγη βλεμματική επαφή δηλώνει έλλειψη προσοχής .

Η απόσυρση της βλεμματικής επαφής με το χαμήλωμα των ματιών θεωρείται σημάδι υποταγής .

 

 

Eye Contact 3.

 

Λίγα δευτερόλεπτα περισσότερο εάν κοιτάξουμε κάποιον είναι ένδειξη πως έλκει το ενδιαφέρον μας .

Κοιτάζουμε περισσότερο τους άλλους όταν ακούμε και όχι όταν μιλάμε .

 

 

Eye Contact 4.

Όταν το βλέμμα των ανθρώπων αποσπάται από τον ομιλητή , κοιτούν αριστερά ή δεξιά αυτού .

Αυτοί που στρέφουν το βλέμμα τους αριστερά συνήθως είναι καλλιτέχνες ή οραματιστές με μεγάλη φαντασία .

 

 

Eye Contact 5 .

Αυτοί που στρέφουν το βλέμμα τους δεξιά έχουν επιστημονική εκπαίδευση και έχουν μικρότερη οπτική φαντασία .

 

 

Eye Contact 6 .

Παρατεταμένο κοίταγμα χωρίς ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων χρησιμοποιείται από εκείνους που θέλουν να επιβληθούν να απειλήσουν , να εκφοβίσουν ή να επηρρεάσουν τους άλλους .

 

 

Eye Contact 7 .

Κοίταγμα πρός τα κάτω σημαίνει στενοχώρια .

Μάτια παγωμένα ανοιχτά σημαίνει φόβο .

Γρήγορες σαρωτικές κινήσεις των ματιών σημαίνει αναστάτωση

Παρατεταμένη βλεμματική επαφή από εμάς σημαίνει επιθετικότητα.

 

 

Eye Contact 8 .

Window to the Soul.

 

Τα μάτια μας είναι σαν κάτι περισσότερο από ένα παράθυρο στην ψυχή .

Συμπαθούμε περισσότερο τους ανθρώπους με μεγάλες κόρες έναντι αυτών με μικρότερες .

Όταν βλέπουμε κάτι ενδιαφέρον οι κόρες μας διαστέλλονται.

 

Face Contact .

Face Contact 1 .

Μία ταχεία κίνηση των φρυδιών πρός τα επάνω , με συνοδευτικό χαμόγελο δείχνει ευχαρίστιση πρός το πρόσωπο που μιλάμε .

Οι πρώτες στιγμές μίας γνωριμίας δημιουργούν εκφράσεις στα πρόσωπα των άλλων .

 

 

Face Contact 2.

Στα πρώτα λεπτά μίας γνωριμίας βγάζουμε συμπεράματα για τον χαρακτήρα των άλλων την προσωπικότητα τους , την πνευματικότητα τους , την εξυπνάδα τους , τις προσωπικές τους συνήθειες ……….

 

Face Contact 3.

Η πιό θετική έκφραση του προσώπου είναι το χαμόγελο .

Φανερώνει  ευτυχία , ασφάλεια ,διασκέδαση .

 

 

Face Contact 4 .

Ακόμα και σε δύσκολες στιγμές εάν χαμογελάσουμε με πρόκληση , αισθανόμαστε καλύτερα .

Οι γυναίκες χαμογελούν περισσότερο από τους άνδρες , λόγω αυξημένης κοινωνικότητας .

 

 

Face Contact 5.

Τ πρόσωπο υποδεικνύει :

Ευτυχία = χαμόγελο.

Λύπη = έλλειψη έκφρασης .

Αηδία = στένεμα των βλεφάρων , γκριμάτσα του στόματος , αποστροφή του κεφαλιού .

Θυμό = αλλαγή χρώματος προσώπου, ένταση ,τρίξιμο δοντιών

Φόβο = πλατιά ανοιχτά μάτια , ανοιχτό στόμα , εφίδρωση .

Ενδιαφέρον = κεφάλι πρός το αντικείμενο του ενδιαφέροντος .

 

 

Head Contact .

 

To κεφάλι κινείται όταν μιλάμε και όταν ακούμε.

Η πιό συχνή κίνηση του κεφαλιού είναι το νεύμα.

 

Head Contact 2.

Το νεύμα δείχνει συμφωνία , επιβεβαίωση , επιδοκιμασία .

 

 

Head Contact 3.

Κεφάλι ψηλά με ελαφριά κίνηση πρός τα πίσω = υπεροψία ή και επιθετική στάση .

Κεφάλι χαμηλώνει = υπακοή ή ταπεινότητα .

 

 

 

Κινήσεις του Σώματος .

Το ανασήκωμα των ώμων δείχνει = δεν ξέρω , δεν με ενδιαφέρει .

Ο θώρακας φουσκώνει = υπερηφάνεια / επίτευγμα .

 

 

Κινήσεις του Σώματος 2.

 

Ανοιχτές παλάμες = αλήθεια / τιμιότητα / υποταγή .

Χέρια στις τσέπες = τέχνασμα των ανδρών για να μην συμμετέχουν στη συζήτηση .

 

 

Κινήσεις του Σώματος Γενικά .

Όταν ένας καπνιστή σβήσει το τσιγάρο του νωρίτερα από ότι συνηθίζει , επιθυμεί να τελειώσει η συζήτηση.

Όποιος κοιτά πάνω από τα γυαλιά εκφοβίζει τους πάντες .

Τα γυαλιά στο πάνω μέρος του κεφαλιού = χαλαρός , νέος , άνετος .

 

 

Σωματική Επικοινωνία.Βασικές Αρχές.

Διαισθητικός είναι αυτός που μπορεί να εντοπίσει τις αντιφάσεις ανάμεσα στα λόγια κάποιου και στη σωματική του επικοινωνία.

Οι γυναίκες είναι πιό διαισθητικές από τους άντρες, σε ποσοστό 87% – 42%.

Αυτό συμβαίνει γιατί ο γυναικείος εγκέφαλος διαθέτει 14 – 16 περιοχές του εγκεφάλου που εκτιμούν τη συμπεριφορά των άλλων, σε αντίθεση με τους άντρες που έχουν 4-6.

Επτά στους δέκα ανθρώπους σταυρώνουν στο στήθος τους το αριστερό χέρι πάνω από το δεξί.

Οι κινήσεις του σώματος είναι έμφυτες. Παρατηρήθηκαν ίδιες εκφράσεις του προσώπου σε ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών.

Οι άντρες όταν φορούν ένα παλτό παιρνούν πρώτα το δεξί τους χέρι ενώ οι γυναίκες περνούν πρώτα το αριστερό.Αυτό σημαίνει πως για τη συγκεκριμένη κίνηση οι άντρες χρησιμοποιούν το αριστερό ημισφαίριο και οι γυναίκες το δεξιό.

Η εξελικτική προέλευση ορισμένων μορφασμών ανάγεται στο πρωτόγονο ζωικό μας παρελθόν.

Το τέντωμα των ρουθουνιών επιτρέπει σε περισσότερο αέρα να οξυγονώνει το σώμα όταν αυτό προετοιμάζεται για μάχη ή φυγή.

 

 

 

Τρείς βασικοί κανόνες για τη σωματική επικοικωνία.

 

  1. Διαβάζετε δέσμες χειρονομιών. Προσπαθήστε να βγάζετε συμπεράσματα από διάφορες χειρονομίες.
  2. Αναζητήστε τη συμφωνία λεκτικής και μή λεκτικής επικοινωνίας ( ο Φρόυντ απόρησε όταν μία γυναίκα του μιλούσε για τον ευτυχισμένο γάμο της αλλά έπαιζε με τη βέρα της.Σε λίγο άρχισε να του αναλύει τα προβλήματα στη σχέση της).
  3. Διαβάζετε τις χειρονομίες στα πλαίσια της κατάστασης.Σε μία στάση σφιχτά πόδια και χέρια και κατεβσμένο πηγούνι μπορεί να δείχνουν ότι το άτομο κρυώνει όμως η ίδια κίνηση απέναντισε έναν πωλητή δείχνει άρνηση.

 

Σωματική Επικοινωνία.Τα Χέρια.

 

Τα χέρια είναι τα πιό σημαντικά όργανα στη σωματική επικοινωνία γιατί έχουν τις περισσότερες συνδέσεις με τον εγκέφαλο από οποιοδήποτε άλλο όργανο.

Οι παλάμες δείχνουν τον βαθμό ειλικρίνειας.

Τα μικρά παιδιά που θέλουν να κρύψουν κάτι ή λένε ψέματα βάζουν τις παλάμες πίσω από την πλάτη. Ένας άντρας που λέει ψέματα βάζει τις παλάμες του στις τσέπες.

 

Σωματική Επικοινωνία.Τα Χέρια 2.

Παλάμη πρός τα πάνω καμία απειλή.

Παλάμη πρός τα κάτω = εξουσία.

 

Η κλειστή παλάμη με τον δείκτη προτεταμένο δίνει αρνητικά συναισθήματα.Οι άνθρωποι που το κάνουν αυτό είναι αγενείς και πολεμοχαρείς.

 

 

Σωματική Επικοινωνία.Τα Χέρια 3.

 

Η χειραψία προέρχεται από το αρχαίο παρελθόν μας, όταν οι άνθρωποι διαφορετικών φυλών προέκτειναν τα χέρια τους για να δείξουν πως δεν κρατούν όπλα.

Όταν θέλουμε με τη χειραψία να δείξουμε πως έχουμε την κυριαρχία η παλάμη κοιτά πρός τα κάτω.

Χειραψία υποταγής η παλάμη κοιτά πρός τα πάνω.

Μία γυναίκα για να ληφθεί σοβαρά υπόψιν σε επαγγελματικά θέματα δεν πρέπει να προβάλλει πιό πολύ την θηλυκότητα της από ότι τον επαγγελματισμό της.

Η συμπαθητική χειραψία όταν οι παλάμες είναι παράλληλες και εφαρμόζετε η ίδια δύναμη που ασκείτε

 

 

Σωματική Επικοινωνία.Το Χαμόγελο.

 

Το φυσικό και αυθόρμητο χαμόγελο δημιουργεί ρυτίδες γύρω από τα μάτια .

Οι ανειλικρινείς άνθρωποι χαμογελούν μόνο με το στόμα.

Το ψεύτικο χαμόγελο τραβά πίσω μόνο τους μύες του στόματος .Κλασσικό και κακό το παράδειγμα του φωτογράφου που μας λέει να φωτογραφηθούμε λέγοντας τυρί.

Το αληθινό τραβά τους μύες του στόματος και των ματιών.

 

Σωματική Επικοινωνία.Το Χαμόγελο 2.

Το χαμόγελο δημιουργεί θετικά συναισθήματα και θετικές αντιδράσεις.

 

Τα τέσσερα βασικά είδη χαμόγελου :

  1. Χαμόγελο με σφιγμένα χείλη= αυτός που χαμογελά έχει ένα μυστικό που δεν θέλει να μοιραστεί.
  2. Το στραβό Χαμόγελο = κρύβει σαρκασμό.
  3. Χαμόγελο με Πεσμένο Σαγόνι = είναι προσποιητό και γίνεται για να διασκεδάσει κάποιους.
  4. Το πλάγιο Χαμόγελο = κεφάλι χαμηλωμένο και στραμμένο αλλού και ανασηκωμένο βλέμμα = από τις γυναίκες για να κατακτήσουν έναν άνδρα.

 

 

Σωματική Επικοινωνία.Το Χαμόγελο 3.

Πειράματα με εγκεφαλογράφο έδειξαν πως ακόμα και τεχνητά χαμόγελα και γέλια προκαλούν αυθόρμητη ευτυχία.

Το χιούμορ καταπολεμά το άγχος.

Με το γέλιο ενεργοποιείται η ζώνη ευτυχίας στο αριστερό ημισφαίριο.

Σε πολλές κλινικές υπάρχει δωμάτιο του γέλιου. Ειναι δωμάτια με βιβλία αστείων και ανεκδότων .Κάθε ασθενής περνώντας 30 – 60 λεπτά ημερησίως σε αυτό το δωμάτιο απολάμβανε εξαιρετικά γρήγορη ανάρωση.

Όταν ένας άνδρας λέει πως μία γυναίκα έχει καλή αίσθηση του χιούμορ δεν εννοεί πως αυτή λέει αστεία.Εννοεί πως γελά με τα δικά του αστεία.

Οι γυναίκες γελούν με τους άνδρες που βρίσκουν ελκυστικούς , ενώ οι άνδρες ελκύονται από τις γυναίκες που γελούν μαζί τους.

 

 

Σωματική Επικοινωνία. Βραχίονες.

Όταν σταυρώνουμε τα χέρια μειώνεται δραματικά η αξιοπιστία μας.

Με σταυρωμένα χέρια μας θεωρούν απρόσιτους.

Σταυρωμένα χέρια στο στήθος δείχνει άνθρωπο που δεν εκδηλώνεται και δεν αφήνει κανέναν να τον πλησιάσει.

 

 

Σωματική Επικοινωνία.Βραχίονες 2.

Όποιος έχει σταυρωμένα χέρια έχει αρνητική διάθεση.

Τα σταυρωμένα χέρια με σφιγμένες γροθιές δείχνουν εχθρική διάθεση.

Οι άνθρωποι συνηθίζουν να καλύπτουν τα σημεία του σώματος τους που νιώθουν πιό ευάλωτα.

 

 

Σωματική Επικοινωνία.Χέρια – Αντίχειρες.

Ο εγκέφαλος συνδέεται με τα χέρια με τις περισσότερες νευρικές συνδέσεις από οποιοδήποτε άλλο μέρος του σώματος οι κινήσεις που κάνουμε με αυτά δίνουν ισχυρές ενδείξεις για τη συναισθηματική μας κατάσταση.

Η χρήση χειρονομιών τραβά την προσοχή και βοηθά τα άτομα να συγκρατήσουν περισσότερες πληροφορίες.

 

 

Σωματική Επικοινωνία.Χέρια – Αντίχειρες 2.

 

Το τρίψιμο των χεριών μεταξύ τους οι άνθρωποι δείχνουν τη θετική προσδοκία τους για κάτι.Ο ενθουσιασμένος πωλητής μπαίνει στο γραφείο του διευθυντή τρίβοντας τα χέρια του και λέει με ενθουσιασμό «κλείσαμε μία μεγάλη παραγγελία».

Χέρια σφιγμένα σε ανασηκωμένη θέση δείχνουν εκνευρισμό ακόμα και άν το άτομο χαμογελά.

Η κίνηση στέγη σαν προσευχή , δείχνει προσπάθεια να μοιάσει το άτομο θεικό .Πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε να φανείτε πειστικοί γιατί λαμβάνετε ώς κίνηση υπεροψίας.

Εκτός εάν είναι ενωμένα τα δάχτυλα στο ύψος του στήθους οπότε δείχνει πως έχουμε όλες τις απαντήσεις.

Κίνηση πιάτο.Το ένα χέρι πάνω από το άλλο και ακουμπά εκεί το πρόσωπο ώστε να φαίνεται ότι το κεφάλι είναι σε πιάτο.Συνηθίζεται από τις γυναίκες ως φλέρτ.

Τα χέρια πίσω από την πλάτη συνηθίζεται από βασιλείς – ηγέτες – αστυνομικούς σε ώρα περιπολίας .Η κίνηση αυτή βοηθά πολύ το άτομο όταν είναι σε κατάσταση στρές νιώθει σιγουριά και αυτοπεποίθηση.Η κίνηση δείχνει εξουσία- σιγουριά – αυτοπεποίθηση.

Τα χέρια μέσα στις τσέπες εκτός του αντίχειρα = αυταρχικότητα και αυτοπεποίθηση.

 

 

 

Σωματική Επικοινωνία.

  • Μία κλασσική κίνηση όταν ακούμε κάποιο άσχημο νέο , είναι να κρύβουμε το πρόσωπο μας και με τα δύο μας χέρια, θεωρώντας πως έτσι θα αποκοπούμε από την πραγματικότητα.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Τα χέρια μας δείχνουν και πότε λέμε ψέματα κυρίως σε συνεργασία με το πρόσωπο.
  • Λέμε ψέματα όταν ξεροκαταπίνουμε και τρίβουμε τη μύτη μας.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Οι πέντε συνηθισμένες χειρονομίες των ψευτών.
  • Κάλυψη του στόματος = υποσεινήδητα ο εγκέφαλος προσπαθεί να σταματήσει το ψέμα.
  • Το άγγιγμα της μύτης = στο ψέμα ο εγκέφαλος εκρίνει κετοχολαμίνες ( χημικές ουσίες ) που κάνουν τον βλεννογόνο της μύτη να διαστέλλεται, μέχρι που διογκώνεται και η μύτη γνωστό ως σύνδρομο πινόκιο.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • 3. Το τρίψιμο του ματιού = προσπάθεια του εγκεφάλου να σταματήσει την απάτη.
  • Ξύσιμο του λαιμού = αμφιβολία ή αβεβαιότητα = δεν είμαι σίγουρος πως συμφωνώ.
  • Το τράβηγμα του γιακά = η εξαπάτηση προκαλεί αύξηση της πίεσης και κατά συνέπεια αίσθηση φαγούρας στους ευαίσθητους ιστούς του προσώπου και του λαιμού.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Το χέρι στηρίζει το κεφάλι = ανία .Τ χέρι βοηθά το άτομο να μην αποκοιμηθεί.
  • Χάιδεμα του πηγουνιού = προσπαθώ να πάρω απόφαση.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Οι πιό καθημερινές κινήσεις :
  • Γνέψιμο = ξεκινάμε γιά υπόκλιση και σταματάμε στο μέσο = εξαιρετική κίνηση , εργαλείο πειθούς.Ενθαρρύνει την συμφωνία και τη συνεργασία.
  • Το κούνημα του κεφαλιού έχει τις ρίζες της στην εποχή του θηλασμού. Σημαίνει όχι.
  • Τα χέρια στους γοφούς μας κάνουν να φαινόμαστε πιό μεγαλόσωμοι και αξιοπρόσεκτοι επειδή καταλαμβάνουμε περισσότερο χώρο.
  • Σωματική επικοινωνία.
  • Κινήσεις των ματιών.
  • Αύξηση του μεγέθους της κόρης σχετίζεται άμεσα με την πνευματική δραστηριότητα και ειδικά με την επίλυση προβλημάτων, φτάνοντας στη έγιστη διαστολή όταν το άτομο βρίσκει τη λύση.
  • Οι άνθρωποι κρίνουν τα φωτομοντέλα ως πιο ελκυστικά α η φωτογραφία έχει τροποποιηθεί ώστε να δείχνει τις κόρες των ματιών μεγαλύτερες.
  • Αυτή είναι μία αποτελεσματική μέθοδος για να αυξηθούν οι πωλήσεις οποιουδήποτε προιόντοςχρησιμοποιεί μία μεγενθυμένη φωτογραφία προσώπου όπως είναι τα γυναικεία καλλυντικά ,τα προιόντα μαλλιών και τα ρούχα.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Η Revlon κατάφερε να αυξήσει τις παραγγελίες καταλόγου των κραγιών κατά 45% μεγαλώνοντας το μέγεθος της κόρης στα μάτια των φωτομοντέλων.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Η διαστολή της κόρης των ματιών είναι εμφυτευμένη στον εγκέφαλο και συμβαίνει εντελώς αυθόρμητα.
  • Οι Αρχαίοι Κινέζοι έμποροι πολύτιμων Λίθων χρησιμοποιούσαν το διάβασμα της κόρης του ματιού, στα μάτια των αγοραστών όταν παζάρευαν τις τιμές.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Ένα αρχαίο ρητό λέει : « όταν μιλάς με κάποιον να τον κοιτάζεις στα μάτια ».Το πιο σωστό είναι να τον κοιτάζουμε στις κόρες των ματιών.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Οι άνθρωποι είναι τα μόνα πρωτεύοντα με τονισμένο το ασπράδι των ματιών, το οποίο και ονομάζεται σκληρός χιτώνας.
  • Η κατεύθυνση του βλέμματος σχετίζεται με συναισθηματικές καταστάσεις.
  • Οι γυναίκες έχουν περισσότερο ασπράδι και ως έκ τούτου διαβάζουν καλύτερα τη διαστολή των κορών.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Το ανασήκωμα των φρυδιών να τα σηκώνεται πάντα σε ατόμα που συμπαθείτε και θέλετε να σας συμπαθήσουν και αυτά.
  • Γίνεται ανταλλαγή μηνυμάτων.
  • Το ανασήκωμα δείχνει υποταγή και αρχικά φόβο.
  • Οι γυναίκες δημιουργούν ένα μωρουδίστικο πρόσωπο.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Όταν το βλέμμα κάποιου αιχμαλωτίζει το δικό μας για περισσότερο από τα δύο τρίτα του συνολικού χρόνου, τότε ή μας βρίσκει ελκυστικούς και ενδιαφέροντες οπότε θα έχει διεσταλμένες κόρες ή ότι είναι εχθρικός απέναντι μας και μας προκαλλεί οπότε οι κόρες θα έχουν συσταλεί.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Το πλάγιο βλέμμα δείχνει ενδιαφέρον , αβεβαιότητα ή εχθρότητα.
  • Όταν συνδυάζεται με ελαφρώς ανασηκωμένα φρύδια ή χαμόγελο φανερώνει ενδιαφέρον .
  • Αν συνδυάζεται με χαμηλωμένα φρύδια , αυλακωμένο μέτωπο ή άκρες των χειλιών στραμμένες προς τα κάτω φανερώνει καχύποπτη , εχθρική ή επικριτική στάση.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Στις συνεντεύξεις ως υποψήφιοι για πρόσληψη θα πρέπει να δημιουργήσουμε έντονη οπτική επαφή με τον συνομιλητή μας και να την διατηρήσουμε μέχρι να καθίσουν.
  • Στα πρώτα βήματα της συνέντευξης αναταλλάξτε χειραψία και μετά δώστε στον συνομιλητή σας 2- 3 δευτερόλεπτα για να σας εξετάσεις από πάνω έως κάτω.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Σκύψτε για να ανοίξετε τον χαρτοφύλακα, για να κρεμάσετε το παλτό σας ή για να σύρετε μία καρέκλα προς το μέρος σας.
  • Πωλητές με τη στρατηγική αυτήν αύξησαν κατακόρυφα τις πωλήσεις τους.
  • Η χρήση του κατάλληλου βλέματτος προσδίδει αξιοπιστία.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Ζωτικός χώρος είναι ο προσωπικός χώρος γύρω από κάθε άτομο που χρησιμοποιείτε ως προέκταση του.
  • Περιλαμβάνει το χώρο για τα προσωπικά του αντικείμενα καθώς και καθορισμένο χώρο γύρω από το ίδιο του το σώμα.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Ζώνη οικειότητας.15 – 45 εκατοστά.Σε αυτήν επιτρέπουμε να μπούν μόνο όσοι έχουν στενή συναισθηματική επαφή μαζί μας.
  • Προσωπική ζώνη . 46 – 1,22 .Απόσταση που κρατάμε σε κοινωνικές εκδηλώσεις από τους άλλους.
  • Κοινωνική ζώνη.1,23 – 3,60 .Απόσταση που κρατάμε από αγνώστους από ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε καλά.
  • Δημόσια ζώνη. Από 3,60 και πάνω.Όταν απευθυνόμαστε σε μία μεγάλη ομάδα ατόμων.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Όσο πιο κοντά συναισθηματικά νιώθουν δύο άτομα μεταξύ τους , τόσο πιο κοντά στέκονται ο ένας τον άλλο.
  • Ο άνετος τύπος που χτυπά τους πάντες φιλικά στις πλάτες και τους αγγίζει γίνεται αντιπαθής γιατί παραβιάζει τον ζωτικό χώρο των άλλων.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Όταν κάποιος άνθρωπος λέει ψέματα :
  • Σέρνει τα πόδια του.
  • Τινάζει απότομα τα δάχτυλα του.
  • Σταυρώνει και ξεσταυρώνει τα πόδια του.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • ΨΕΜΑΤΑ :
  • Άνω μισό του σώματος = άγγιγμα της μύτης, τρίψιμο ματιών , σφίξιμο μπράτσων πολυθρόνας, αναψοκοκίνσμα, εφίδρωση , τρέμουλο της φωνής, παίξιμο με στυλό – μολύβια
  • Σέρνει τα πόδια του.
  • Τινάζει απότομα τα δάχτυλα του.
  • Σταυρώνει και ξεσταυρώνει τα πόδια του.
  • Σωματική Επικοινωνία.
  • Οι άνθρωποι που κάνουν μικρά και γρήγορα βήματα προσέχουν ιδιαίτερα τις λεπτομέρειες.
  • Oι άνθρωποι που κάνουν μεγάλα βήματα αρέσκονται στις αποφάσεις συνοπτικών διαδικασιών.
  • Τα άτομα που στηρίζουν το σώμα τους στα δύο τους πόδια είναι συνήθως ασφαλή άτομα.

Σωματική Επικοινωνία.

Οι κινήσεις των οφθαλμών. Διακρίνονται απο:

α/ την κατεύθυνση του βλέμματος,

β/ το είδος και τη διάρκεια της ματιάς,

γ/ το είδος και τη διάρκεια της.

Σύμφωνα με την ερευνητική μελέτη.

1/ Το βλέμμα που σχηματίζει ισοσκελές τρίγωνο μεταξύ ματιών και μετώπου εκφράζει σοβαρότητα και ρεαλισμό γιαυτό και ονομάζεται επαγγελματικό.

2/ Όταν το τρίγωνο αντιστραφεί και η κορυφή μετατοπιστεί απο το μέτωπο στα χείλη μιλάμε για το κοινωνικό βλέμμα.

Σωματική Επικοινωνία.

Απόσταση του σώματος. Ανάλογα με την απόσταση που τοποθετούμε το σώμα μας, εκφράζουμε μηνύματα:

1/ Η απόσταση μέχρι 49 cm εκφράζει οικειότητα.

2/ Από 50 – 119 cm εκφράζεται προσωπική σχέση.

3/ Απο 120 – 200 cm εκφράζεται επαγγελματική σχέση.

4/ Πάνω απο 200 cm είναι η δημόσια σχέση.

Σωματική Επικοινωνία.

Σκέπασμα του στόματος με την παλάμη = αμφιβολία + απόκρυψη αλήθειας.

Ξύσιμο του λαιμού = αμφιβολίες – αβεβαιότητα.

Πίεση των γυαλιών προς τα πάνω = ο ομιλητής θέλει να κερδίσει χρόνο.

Ξύσιμο του κεφαλιού με το στυλό = αμηχανία ή και σύγχυση.

Σφιγμένη γροθιά = ο ομιλητής έχει άποψη.

Τεντωμένος δείκτης = απειλή / αυταρχισμός.

Δέσιμο των χεριών, κίνηση σκαντζόχοιρος = αμυντική θέση σε περίπτωση απειλής.

Σωματική Επικοινωνία.

ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ.

Προσβάλλουμε όταν απευθύνουμε τον λόγο και δεν κοιτάμε τον άνθρωπο.

Όταν σηκώνουμε το πηγούνι και τη μύτη γινόμαστε αντιπαθείς.

Όταν παίζουμε το στόμα και τα φρύδια απωθούμε.

Σωματική Επικοινωνία.

ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ.

Ανειλικρίνεια = γρήγορη ομιλία, αλλαγή της φωνής, ιδρώτας, τρεμούλιασμα.

Ανία = απλανές βλέμμα, σταύρωμα και ξεσταύρωμα των ποδιών και των χεριών, τέντωμα, αφηρημένο μουτζούρωμα.

Θυμός = τέντωμα των δαχτύλων, σφιγμένες γροθιές, υπερένταση, κοκκίνισμα του προσώπου, ανεξέλεγκτες κινήσεις των χεριών.

Απογοήτευση = αναστεναγμοί, χέρια στο κεφάλι, γκριμάτσες.

Σωματική Επικοινωνία.

Κατάθλιψη = άτονη, χαμηλόφωνη ομιλία, παραμέληση της υγιεινής και της εμφάνισης, χαμηλωμένα μάτια, χαμηλόφωνη ομιλία, αργές κινήσεις.

Αναποφασιστικότητα = άνοιγμα κλείσιμο του στόματος χωρίς ομιλία, κλίση του κεφαλιού αριστερά δεξιά, ματιές απο το ένα αντικείμενο στο άλλο.

Νευρικότητα = σφιγμένο κορμί, δάγκωμα των χειλιών, χαμηλωμένο βλέμμα, ιδρώτας.

Ηγεσία / ηγέτης = περιβάλλονται πάντα απο άλλους, έχουν δυνατή χειραψία, κοιτούν τους άλλους στα μάτια, στρέφουν το σώμα τους προς τον συνομιλητή τους, καθοδηγούν τη συζήτηση, είναι σε φόρμα και αθλούνται, ντύνονται συντηρητικά , κοιτούν τους άλλους στα μάτια.

Σύγχυση = επανάληψη λέξεων, επανάληψη κινήσεων, αντιφατική ή άστατη συμπεριφορά.

Φόβος = γουρλωμένα μάτια, βαριά αναπνοή, ουρλιαχτό, γλείψιμο των χεριών, νευρικές κινήσεις, ματιές τριγύρω.

Σωματική Επικοινωνία.

ΤΑ ΠΟΔΙΑ.

Όλα τα μέλη του σώματος λειτουργούν ως όργανα επικοινωνίας, η γλώσσα όμως των ποδιών θεωρείται ως η πιο αξιόπιστη.

Σταυρωμένα πόδια = αμυντική διάθεση.

Σταυρωμένο πόδι προς τον συνομιλητή = στάση θετική.

Σταυρωμένο πόδι προς την αντίθετη πλευρά = στάση αρνητική.

Ανοιχτά πόδια κάτω από το κάθισμα και βραχίονες ακουμπισμένους στα χέρια της καρέκλας =ανασφάλεια / αβεβαιότητα.

Σωματική Επικοινωνία.

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

Το πρόσωπο είναι το μέρος του σώματος που κοιτάμε περισσότερο όταν μιλάμε σε κάποιον.

Τα έξι βασικά συναισθήματα που εκφράζει το πρόσωπο είναι :

Χαρά.

Έκπληξη.

Φόβος.

Θυμός.

Λύπη.

Αηδία.

Σωματική Επικοινωνία.

Οι κινήσεις μας είναι ο καθρέφτης της κουλτούρας μας .

Εξαρτώνται από πέντε παράγοντες :

Την καταγωγή μας.

Την κουλτούρα.

Τη θέση.

Την ψυχική κατάσταση.

Το περιβάλλον τη δεδομένη στιγμή.

Οι κινήσεις στα δύο φύλα διαφέρουν σε αρκετά σημεία.

Οι άντρες βάζουν το χέρι στη μέση τους δέκα φορές περισσότερες από τις γυναίκες.

Οι άντρες βάζουν συχνότερα το χέρι στον κρόταφο.

Οι γυναίκες όταν ετοιμάζονται να μιλήσουν ανεβάζουν τα μανίκια.

Σωματική Επικοινωνία.

Εξοικειωθείτε με την εικόνα σας.Έτσι θα καταλάβετε την αντίδραση των άλλων όταν σας βλέπουν.

Όσο μεγαλύτερο λεξιλόγιο έχει κάποιος τόσο περισσότερες κινήσεις κάνει.

Στάση Συστολής = συμεριφορά υποταγής.Κεφάλι μαζεμένο ή σκυφτό, ώμοι χαμηλωμένοι, κορμός καμπουριάζει, μπράτσα κολλημένα στο σώμα, πόδια σταυρωμένα.

Στάση έκτασης = συμπεριφορά επιβολής.πηγούνι και κεφάλι ψηλά, αγκώνες ανοιχτοί, στέρνο σε έκταση , μπράτσα και πόδια ανοιχτά

Στάση προσέγγισης = συμμετοχική συμπεριφορά. Κεφάλι προτεταμένο , λαιμός τεντωμένος, κορμός σκύβει πρός τα εμπρός. Χέρια ανοιχτά , το ένα πόδι βρίσκεται μπροστά.

Στάση Απόρριψης = αρνητική συμπεριφορά. Το κεφάλι πίσω, χέρια σε αμυντική στάση, κορμός γυρισμένος στο πλάι, το βάρος πέφτει πίσω.

ΠΑΛΑΜΕΣ στραμμένες πρός τον ουρανό = καλοσύνη και διάθεση για να μοιραστούμε.

ΠΑΛΑΜΕΣ στραμμένες πρός το έδαφος = δείχνει ηρεμία αλλά και βαρύτητα.

ΠΑΛΑΜΕΣ παράλληλα μεταξύ τους = το πόσο πιστεύουμε σε κάτι ή προστατεύουμε κάτι.

Σωματική Επικοινωνία.

Οι κινήσεις μας είναι ο καθρέφτης της κουλτούρας μας.

Η σημαντικότητα της σωματικής επικοινωνίας.

Ακόμα και όταν μιλάμε στο τηλέφωνο και εξηγούμε σε κάποιον κάνουμε κινήσεις.

Δεν μπορούμε να φωνάξουμε ζήτω κέρδισα με τα χέρια κατεβασμένα.

Δεν μπορούμε να πούμε είμαι σε μεγάλη φόρμα, καμπουριάζοντας.

Δεν μπορούμε να πούμε είμαι ένας ανοιχτός άνθρωπος , με κλειστά χέρια.

Γιώργος Παπατριανταφύλλου .

Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου είναι ο Συγγραφέας των βιβλίων , Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων εκδόσεις Σταμούλης 2008 και Εταιρική Εικόνα εκδ. Σταμούλης 2011 . Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου είναι μέλος του δ/σ της ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων / το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα ) και πιστοποιημένος εκπαιδευτής απο το ΕΚΕΠΙΣ , εποπτείας του Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων . Διδάσκει Δημόσιες Σχέσεις και Διοίκηση Επιχειρήσεων σε στελέχη επιχειρήσεων και φοιτητές gpappr@gmail.com

Διδάσκει στην εταιρεία Kariera http://www.kariera.gr μέλος του διεθνούς δικτύου Career Builder http://www.careerbuilder.com το οποίο παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε στελέχη επιχειρήσεων παγκοσμίως και βοηθά ευρύτερα τα στελέχη να αναπτύξουν την καριέρα τους . Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου είναι στον τομέα των Kariera Business Seminars  από το 1999 .

Επικοινωνήστε μαζί του στο gpappr@gmail.com  και τηλεφωνικά στο +0306974313052 .

———————————————————————————————————–

 

Research Study: George Papatriantafyllou.

Physical Contact. Basic Principles.

55 – 38 – 07

The rates of effectiveness of a message in a face-to-face meeting.

55% comes from facial expressions.

38% non-verbal aspects of speech (tension – ton – timbre – quality).

7% of the speech itself.

According to experiments, less than 5% of people recognize his Palm when seen in photo.

Most men and women almost half do not recognize the look from the neck down.

The impression of a message is 7% verbal, 38% voice and 55% non-verbal.

The most important role when we say something, plays our expression and not so alone I say.

Physical contact is associated with the evolution of the species and therefore is considered the founder of Darwin.

The postures and gestures the moves tell us one story at a time when the voice can says another.

Unspoken Language / Communication.

Communication without reason, called Physical Contact, Unspoken Communication.

Used unconsciously.

Physical contact involved the Sciences of psychology, sociology, anthropology, linguistics.

The new areas of kinisiologias and paraglwssologias were created to offer knowledge in laboratory experiments of physical communication.

Eye Contact .

The intensity of the gaze is to the fullest extent when two people look at each other.

Prolonged eye contact is considered a demonstration of superiority, disrespect, threatening attitude and tendency to attack each other.

Eye Contact 2 .

The very little eye contact indicates lack of attention.

The withdrawal of blemmatikis contact with the lowering of the eyes is considered a sign of subjugation.

Eye Contact 3.

A few seconds more if we look at someone is a sign that attracts our interest.

Look more others when we hear and not when talking.

Eye Contact 4.

When the look of people distracted from the speaker, look left or right.

Those who are turning their gaze usually left are artists or visionaries with great imagination.

Eye Contact 5 .

Those who are turning their gaze to the right have scientific training and have less visual imagination.

Eye Contact 6 .

Prolonged viewing without anoigokleisimo of the eyelids is used by those who want to impose to threaten, to intimidate or influence others.

Eye Contact 7 .

Looking towards the bottom means heartache.

Eyes frozen open means fear.

Quick sweeping eye movements mean mischief

Prolonged eye contact from us means aggression.

Eye Contact 8 .

Window to the Soul.

Our eyes are like something more than a window to the soul.

Like most people with great daughters versus those with smaller.

When we see something interesting our daughters dilate.

Face Contact .

Face Contact 1 .

A rapid movement of the eyebrows towards the top, with accompanying smile shows eycharistisi to the person talking.

The first moments of an acquaintance create expressions on the faces of others.

Face Contact 2.

In the first minutes of an acquaintance we take symperamata for the character of others their personality, their spirituality, their wit, their personal habits……….

Face Contact 3.

The most positive facial expression is the smile.

Shows happiness, safety, fun.

Face Contact 4 .

Even in tough times if you smile with challenge, we feel better.

Women smile more than men, due to increased sociability.

Face Contact 5.

T face indicates:

Happiness = smile.

Sorry = lack of expression.

Shucks = narrowing of the eyelids, grimace of the mouth, aversion of the head.

Anger = face changing color, intensity, grit your teeth

Fear = wide open eyes, open mouth, sweating.

Interest = head towards the object of interest.

Head Contact .

To head moves when we talk and when we hear.

The most frequent movement of the head is the nod.

Head Contact 2.

The nod indicates agreement, confirmation, endorsement.

Head Contact 3.

Head high with a slight movement towards the back = arrogance or even aggressive attitude.

The head lowers = obedience or humility.

Body movements.

The shoulder shows lifting = I don’t know, don’t care.

The thorax inflates = pride/accomplishment.

Movements of the body 2.

Eye Contact 3.

A few seconds more if we look at someone is a sign that attracts our interest.

Look more others when we hear and not when talking.

Eye Contact 4.

When the look of people distracted from the speaker, look left or right.

Those who are turning their gaze usually left are artists or visionaries with great imagination.

Eye Contact 5 .

Those who are turning their gaze to the right have scientific training and have less visual imagination.

Eye Contact 6 .

Prolonged viewing without anoigokleisimo of the eyelids is used by those who want to impose to threaten, to intimidate or influence others.

Eye Contact 7 .

Looking towards the bottom means heartache.

Eyes frozen open means fear.

Quick sweeping eye movements mean mischief

Prolonged eye contact from us means aggression.

Eye Contact 8 .

Window to the Soul.

Our eyes are like something more than a window to the soul.

Like most people with great daughters versus those with smaller.

When we see something interesting our daughters dilate.

Face Contact .

Face Contact 1 .

A rapid movement of the eyebrows towards the top, with accompanying smile shows eycharistisi to the person talking.

The first moments of an acquaintance create expressions on the faces of others.

Face Contact 2.

In the first minutes of an acquaintance we take symperamata for the character of others their personality, their spirituality, their wit, their personal habits……….

Face Contact 3.

The most positive facial expression is the smile.

Shows happiness, safety, fun.

Face Contact 4 .

Even in tough times if you smile with challenge, we feel better.

Women smile more than men, due to increased sociability.

Face Contact 5.

T face indicates:

Happiness = smile.

Sorry = lack of expression.

Shucks = narrowing of the eyelids, grimace of the mouth, aversion of the head.

Anger = face changing color, intensity, grit your teeth

Fear = wide open eyes, open mouth, sweating.

Interest = head towards the object of interest.

Head Contact .

To head moves when we talk and when we hear.

The most frequent movement of the head is the nod.

Head Contact 2.

The nod indicates agreement, confirmation, endorsement.

Head Contact 3.

Head high with a slight movement towards the back = arrogance or even aggressive attitude.

The head lowers = obedience or humility.

Body movements.

The shoulder shows lifting = I don’t know, don’t care.

The thorax inflates = pride/accomplishment.

Movements of the body 2.

Open Palms = truth/honesty/submission.

Hands in pockets = trick of men not to participate in the discussion.

Body movements in General.

When a smoker extinguished his cigarette before they wont, wants to end the debate.

Anyone who looks over the glasses intimidates everybody.

The glasses on the top of the head = loose, new, comfortable.

Physical Communication. Basic Principles.

Intuitive is one who can identify the contradictions between one’s words and physical contact.

Women are more intuitive than men, at a rate of 87%-42%.

This is because the female brain has 14 – 16 areas of the brain that appreciate the behavior of others, unlike men who have 4-6.

Seven out of ten people criss-cross their chest the left hand over the right.

The body movements are inherent. Observed same facial expressions to people of different cultures.

The men wear a coat when results go first their right hand while women spend first left. This means that for the specific drive men use the left hemisphere and the right women.

The evolutionary origins of some morfasmwn dates back to our primitive animal past.

The stretch of the nostrils allows more air to oxygenate the body when it prepares for fight or flight.

Three basic

 

rules for physical communication=

 

 

Physical Contact.

A classic move when we hear some ugly new, is to hide our face with both hands, considering how us so will apokopoyme from reality.

Physical Contact.

Our show and hands when saying lying mainly in collaboration with the person.

We say lied when xerokatapinoyme and rub our nose.

Physical Contact.

The five common gestures of pseytwn.

Cover of mouth = yposeinidita the brain tries to stop the lie.

Touching the nose = in ekrinei brain ketocholamines lie (chemicals) that make the mucosa of the nose to expands, until that swells and the syndrome known as Pinocchio nose.

Physical Contact.

  1. 3. The rubbing of the eye = brain’s attempt to stop the

Scratching of the neck = doubt or uncertainty = I’m not sure that I agree.

Pulling the collar = cheating causes an increase in pressure and thus feel itch in sensitive tissues of the face and neck.

Physical Contact.

The hand supports the head = boredom. T hand helps the person to not fall asleep.

Petting of Chin = try to get the decision.

Physical Contact.

The most everyday movements:

Gnepsimo = starting for bowing and stop in the Middle = excellent move, persuasion tool. Encourage agreement and cooperation.

The shake of the head has its roots in the era of breastfeeding. Means not.

Hands on hips make us seem more burly and remarkable because they occupy more space.

Physical contact.

Eye movements.

Increase the size of the pupil is directly related to the mental activity and especially in solving problems, arriving at maximum dilation when the person finds the solution.

People judge the runway girls as most appealing a photo has been altered to show eye greatest daughters.

This is an effective method to increase sales of any proiontoschrisimopoiei an enlarged photo of person such as women’s cosmetics, hair products and clothes.

Physical Contact.

The Revlon managed to increase the orders list of kragiwn by 45% growing pupil size in the eyes of fashion models.

Physical Contact.

The dilation of the pupil of the eye is implanted in the brain and occurs completely spontaneously.

The ancient Chinese gemstone traders used the reading of the eye’s pupil, in the eyes of buyers when pazareyan prices.

Physical Contact.

An ancient proverb says: «when you talk with someone to stare him in the eyes.» the most correct is to look at the daughters of the eyes.

Physical Contact.

Humans are the only primates with toned the whites of the eyes, which is called the sclera.

The direction of the gaze is associated with emotional situations.

Women have more whites and so did read better as the dilation of daughters.

Physical Contact.

The lifting of the eyebrows to rise in people who like and want you to like them.

Managed messaging.

The lifting originally allegiance and shows fear.

Women create a mwroydistiko person.

Physical Contact.

When someone’s gaze captivates to ours for more than two-thirds of the total time, then our or finds attractive and interesting so I have dilated pupils or that is hostile toward us and prokallei us so the daughters will collapse.

Physical Contact.

The lateral gaze showing interest, uncertainty or hostility.

When combined with erect eyebrows slightly or smile indicates interest.

If combined with lowered eyebrows, forehead or slotted edges of the lips facing down revealing suspicious, hostile or judgmental attitude.

Physical Contact.

In interviews as candidates for recruitment should create intense visual contact with our partner and keep it until you sit down.

In the first steps of the interview anatallaxte handshake and then give your partner 2-3 seconds to your exam from top to bottom.

Physical Contact.

Crouch to open Briefcase, to hang your coat or to drag a Chair toward you.

Sellers with a strategy that increased their sales dramatically.

The use of the appropriate blemattos lends credibility.

Physical Contact.

Living space is the personal space around each person that you use as an extension of.

Includes space for their personal objects and a specified space around his own body.

Physical Contact.

Intimate zone. 15-45 cm. This permit to enter only those who have close emotional contact with us.

Personal zone. 46 – 1.22. keep distance in social events than others.

Social

Physical Contact.

Lid of the mouth with the Palm = doubt + hide truth.

Scratching of the neck = doubts – uncertainty.

Pressure of glasses upwards = the speaker wants to gain time.

Scratching of the head with the pen = embarrassment or confusion.

Clenched fist = the speaker has an opinion.

Tensed index = threat/domination.

Tying of hands, movement Hedgehog = defensive position in case of a threat.

Physical Contact.

APOFYGIS MOVEMENTS.

Insulting when we reason and don’t look human.

When we lift the Chin and nose becoming unpopular.

When we play the mouth and eyebrows clamp down.

Physical Contact.

MOVEMENTS AND INTERPRETATIONS.

Insincerity = quick speech, change of voice, sweating, trembling.

Boredom = aplanes look, stayrwma and xestayrwma of the feet and hands, stretching, abstract smudge.

Anger = stretching of the fingers, fists clenched, tenseness, facial blushing, uncontrolled movements of the hands.

Frustration = sighs, grimaces, head in hands.

Physical Contact.

Depression = subdued, low-key speech, neglect of hygiene and appearance, downcast eyes, low-key speech, slow movements.

Indecision = opening closing of the mouth without speaking, head tilt left right, glancing from one object to another.

Tight body = nervousness, biting of the lips, muted look, sweat.

Leadership/leader = always surrounded by others, have strong handshake, look others in the eye, they turn their body to their partner, guide the discussion, is in form and play sports, dress conservatively, look others in the eye.

Confusion = repeating words, repetition, inconsistent or erratic behavior.

Fear = protruding eyes, heavy breathing, howling, licking hands, nervous movements, glances around.

Physical Contact.

THE PODIA.

All members of the body function as instruments of communication, but the language of the feet is considered as the most reliable.

Crossed legs = defensive mood.

Stavromenos leg toward the partner = attitude positive.

Stavromenos leg toward the opposite side = negative attitude.

Open legs under the seat and arms akoympismenoys in the hands of the Chair = insecurity/uncertainty.

Physical Contact.

THE FACE.

The face is the part of the body look longer when talking to someone.

The six basic emotions that expresses the person is:

Joy.

Surprise.

Fear.

Anger.

Regrets.

Disgust.

Physical Contact.

Our movements are the mirror of our culture.

Depends on five factors:

Our origin.

The culture.

The position.

The mental state.

The environment at the moment.

The movements in both sexes differ in several points.

The men put the hand in the middle of ten times more than women.

Men often put the hand in the temple.

Women when preparing to speak raise the sleeves.

Physical Contact.

Familiarize yourself with your image so you’ll understand the reaction of others when you are watching.

The larger vocabulary has someone so most drives do.

Stop Contraction = submissive. Head tide constituents or poverty, muted, trunk kampoyriazei shoulders, arms glued to the body, legs crossed.

Area = behavior enforcement posture. Chin and head up, elbows open, sternum area, arms and legs spread

Attitude approach = participatory behavior. Outstretched, head neck tensed, torso leaning forward. Hands open, one leg is in front.

Attitude of rejection = negative behavior. Head back, hands in a defensive stance, trunk turned to the side, the onus is back.

PALAMES facing towards the sky = goodness and willingness to share.

PALAMES facing towards the ground shows = serenity and gravity.

PALAMES parallel to each other = how much you believe in something or protect something.

Physical Contact.

Our movements are the mirror of our culture.

The importance of physical contact.

Even when talking on the phone and explain to someone do movements.

We can’t shout Hooray I won hands down.

Can’t say I’m in great form, kampoyriazontas.

Can’t say I’m an open guy, with closed hands.

George Papatriantafyllou.

George Papatriantafyllou is the author of books, public relations Programs versions Stamoulis 2008 and corporate image ed. Stamoulis 2011. George Papatriantafyllou is member of d/s of EEDS (Greek PR firm/the Scientific Association of public relations in Greece) and a certified instructor by ekepis, the supervision of the Minister of education, lifelong learning and Thriskey

Advertisements

Συζήτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: